JOBOPSLAG: Er du vores nye kommunikationsmedarbejder?

19. august, 2021

JOBOPSLAG: Er du vores nye kommunikationsmedarbejder?

Vi søger en barselsvikar til kommunikation og markedsføring.

Er du en kreativ og nytænkende social media-haj, der brænder for PR og markedsføring, og kan du fange den gode historie og videreformidle den gennem vores digitale kanaler? Så har vi en udfordring til dig.

Vores kommunikationsmedarbejder er i lykkelige omstændigheder, og vi søger derfor en barselsvikar for hende i perioden 15. september 2021 eller hurtigst derefter til 1. oktober 2022.

Hjemly Fri- og Idrætsefterskole er en selvejende institution, som ligger på Midtfyn. Vi er en idrætsefterskole med 230 elever, en friskole med ca. 200 elever samt en skov- og idrætsbørnehave med op til 55 børn.  Vi er en af landets største kombinerede skoler.

Som kommunikationsmedarbejder har du ansvaret for den interne og eksterne kommunikation i vores tre institutioner og indgår således som et vigtigt led i rekrutteringen af nye elever.

Vi har behov for en medarbejder der:

  • kan producere content i form af billeder og video til vores sociale kanaler samt hjemmesider.
  • er god til at kommunikere på skrift på hjemmeside, tryksager, sociale medier m.m.
  • har kendskab til Facebook Business Manager og Google Adwords.
  • kan arbejde selvstændigt og initiativrigt.
  • har lysten til at arbejde med unge mennesker.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Adobe-pakken – herunder særligt Premiere Pro, Photoshop og Indesign.

Til gengæld kan vi tilbyde:

  • gode kollegaer.
  • en rummelig arbejdsplads med frihed under ansvar.
  • en arbejdsplads præget af humor og en uformel omgangstone.

Lyder ovenstående som noget for dig, så send os din ansøgning og CV i en samlet PDF til job@hjemly.dk. Har du eksempler på video, billeder og/eller trykmateriale, du tidligere har produceret, må du gerne vedhæfte det. Til en eventuel samtale vil du desuden blive bedt om at præsentere dig selv og dit arbejde via diverse medier.

Ansøgningsfrist:  27. august 2021 kl. 13.00

Vi holder ansættelsessamtaler 30. august 2021

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og løn- og ansættelsesvilkår aftales individuelt.

Du skal være indstillet på at noget af arbejdstiden lejlighedsvis kan være om aftenen og i weekender.

Hvis du har spørgsmål eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte kommunikationsmedarbejder, Tine Broustbo, på tlf. 21 60 22 61 eller skolens ledelse, Brian Bastiansen 40462967 og Maria Have, på tlf. 27622993.